Søgning, bestilling og betaling af produkter
Hvordan søger efter det ønskede produkt?

Du kan:
● Skrive et navn eller nummeret på et produkt i søgefeltet.
● Bruge kataloget. For at gøre det let for dig har vi inddelt produkterne i sektioner.

Hvordan bestiller jeg?

Vælg det produkt,du gerne vil købe, og tilføj det til indkøbskurven. Før du bekræfter ordren, er det muligt for dig at vælge kvantitet på de valgte produkter, du kan enten fjerne dem eller føje flere til. Når du har valgt alle de produkter til, som du ønsker, klikker du på  “Betaling”. Dernæst skal du vælge leverings- og betalingsmetode. Herefter er det en god ide at dobbelttjekke de informationer, som du har givet, og trykke på knappen “Køb nu”.

Hvordan betaler jeg?

Vi tilbyder adskillige betalingsmuligheder. Du kan bruge den, der passer dig bedst.
● Sofort
● PayPal
● Betaling ved bankoverførsel
● Betalingskort
Du kan finde detaljeret information om alle betalingsmuligheder på denne side.

Er der et minimum- eller maksimumbeløb, jeg skal købe for?

Minimums køb er 99.00 kr.

Hvordan ved jeg, at min anmodning er blevet modtaget?

Så snart du har placeret en ordre, vil du modtage en e-mail med en bekræftelse.

Kan jeg bestille noget på jeres hjemmeside uden at være registreret?

Der er ikke noget krav om registrering. Du kan logge ind ved hjælp af din profil på sociale netværk som Facebook eller Google+ eller PayPal og Amazon-konti.

Hvordan kan jeg trække ordren tilbage?

Du kan ikke ændre eller rette i din bestilling på hjemmesiden, efter du har modtaget ordrebekræftelsen. Hvis du ønsker at rette i din bestilling, skal du ringe til telefonnummer +45 78 75 48 75 eller bruge kontaktformularen.

Kan jeg se min status på ordren?

Ja, alle registrerede kunder kan tjekke ordrestatus under deres brugerkonto på hjemmesiden http://www.dhl.dk/da.html.

Leveringsbetingelser
Hvor hurtigt vil jeg modtage mit køb?

Det tager lidt tid at få leveret varer, som er på lager:
● Tyskland -  1-3 dage;
● Andre europæiske lande -  3-5 dage.

Hvad koster levering?

Leveringsomkostninger i Danmark:
48.99 kr - for ordrer under 439.00 kr;
0 DKK - for ordrer over 439.00 kr.
Ved bestilling af pladskrævende varer, hvor prisen er højere end 439.00 kr, gives der 50% rabat på leveringsomkostningerne. Vi vil informere om den præcise leveringspris, lige efter ordren er bestilt. Disse betingelser er ikke gældende på ekspres eller internationale leveringer. Du kan se flere detaljer om dette i sektionen ”Levering”.

Hvordan ved jeg, min ordre er blevet sendt?

Du modtager en e-mail fra os, så snart vi har afsendt din pakke.

Kan jeg spore min pakke?

Du kan spore din pakke på hjemmesiden http://www.dhl.dk/da.html. Klik på linket, og indtast dit trackingnummer.

Jeg har ikke modtaget alle de varer, som jeg har bestilt. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget nogle af dine varer, kontakt os da venligst på telefonnummer +45 78 75 48 75 eller via kontaktformularen.  Det er muligt at produkterne er blevet sendt i forskellige forsendelser, og de kan derfor ankomme på forskellige dage.

Hvilke kurerfirmaer bruger I?

Vi samarbejder med DHL express delivery service.

Annullering af ordrer og returvarer
Kan jeg annullere købet?

Desværre, nej. Vi behandler ordren med det samme, så vi kan sende varerne hurtigst muligt.

Kan jeg sende det købte tilbage, hvis det er noget, jeg ikke kan lide?

Du kan returnere en vare indenfor 14 dage fra modtagelse. Følgende kan ikke modtages retur: Madvarer, varer i åben emballage, fordærvelige produkter, medicinske produkter, hygiejniske varer og andre produkter mod bestilling.

Hvor returnerer jeg varer?

Vær venlig at ringe til os +45 78 75 48 75, og så vil vores manager fortælle dig alt det, du skal vide for at returnere varen. Du er nødt til at sende dem tilbage. Efter vi har modtaget og undersøgt dem, så vil vi give dig det fulde beløb retur. Flere oplysninger om, hvordan du returnerer produkter, er tilgængelige på siden ”Brugsbetingelser”.

Hvordan får jeg mine penge retur?

Vi giver vores kunde fuld refundereing, når vi har modtaget og undersøgt produktet. Vi returnerer penge på samme måde, som vi har modtaget dem. Det vil normalt tage 2 – 4 arbejdsdage.

Rabatter, aftaler og specialtilbud
Hvilke rabatter og tilbud kan jeg bruge lige nu?

Alle tilbud som du kan se i sektionen “Bedste tilbud”. Derudover får du 5 procent på første køb, hvis du abonnerer på vores nyhedsbrev.

Hvordan får jeg besked om alle aftaler og rabatter?

Abonner på vores nyhedsbrev, og gå ikke glip af et tilbud. Derudover informerer vi altid om rabatter og specialtilbud på vores hjemmeside og sociale medier.

Produkter med rabat: hvorfor er de så billige, er alt ok med sidste salgsdato?

Vi sælger som et princip ikke varer, som er tæt på sidste salgsdato. Vores tilbud er gaver til dig. Vi har årstidsbestemte salg, tema-tilbud og rabatter, som knytter sig til specielle events.

Kundeservice
Jeg har nogle spørgsmål, til hvem kan jeg stille dem?

Hvis du ikke har fundet de svar, du leder efter, i vores FAQ-sektion, så ring til os +45 78 75 48 75 på hverdage mellem 09:00  og 18:00 eller brug kontaktformularen.

Hvordan finder jeg Deres forretning på sociale medier?

Vi er på Facebook, Twitter og Google+. Klik på linket, meld dig til på vores profil, og vær opdateret på de sidste nyheder i webshoppen.

Kvalitet garanteret
Giver i garanti på produktet?

I overensstemmelse med loven i Tyskland så er alle produkter i vores forretning dækket af garantien. Garantiperioden er 24 måneder fra leveringsdatoen.

Der bliver solgt mange falske produkter på internettet. Kan jeg være tryg ved produkternes kvalitet?

Vi samarbejder kun med officielle distributører fra verdens førende producenter. Derfor kan vi garantere originalkvalitet af vores varer.

Hvilke sager er ikke dækket af garantien?

Garantien dækker ikke, hvis produkter er skadet på grund af:
● Fejlagtig brug af forbrugeren eller 3 person,
● Påførte skader som er sket med vilje eller ved uheld af forbrugeren eller 3 part.

Hvis du ikke fandt svaret til dit spørgsmål, så ring venligst til os eller send en e-mail.

Kontakt
Genvinding af kodeord Ny adgangskode
Email adresse Ny adgangskode Færdig!
Ny adgangskode
Dit kodeord blev ændret succesfuldt